Informační systém ČSC | software pro analýzu herních dovedností

Přístup do IS

 

Platba

Každou platbu (startovné, registrace hráče, hostování…) musí napřed klub vytvořit i v IS (hlavní nebo pomocný klubový správce).

Pro každou platbu (jednoho i více úkonů najednou) lze v IS vygenerovat variabilní symbol. S použitím tohoto symbolu se platba automaticky spáruje mezi bankovnictvím ČSC a IS. Je možné použít libovolný účet, ze kterého platba proběhne – klíčové je použití variabilního symbolu. Dochází k automatickému sledování účtu ČSC každý den ráno.

Pokud to nezakazují některé předpisy, tak je možné platit i hotově sekretáři ČSC. Avšak i v takovém případě je však třeba vytvořit platbu v IS. Po hotovostním předání sekretář v IS potvrdí, že tyto prostředky převzal. Tím se platba všem dotčeným zobrazí jako zaplacená.

Jednotlivé kroky je třeba napřed v IS provést, aby se objevily v nabídce (= je třeba předem například registrovat nového hráče nebo odeslat týmovou přihlášku apod.). Zároveň musí nastat další kroky, které musí předcházet platbě (například druhý klub musí potvrdit přestup dřív, než je možné platit).

 

 

1) Záložka Platby / vlevo nahoře zelené tlačítko Nová platba

 


2) Je třeba vybrat platební úkony v jednotlivých řádcích, které se budou platit najednou přes jeden variabilní symbol (může jich být víc). Položka k zaplacení se objeví po kliknutí do políčka v odpovídajícím řádku.

Variabilní symbol se vygeneruje dole přes modré tlačítko Vytvořit.

 

V detailu platby je možné zobrazit VS znova + rozepsané jednotlivé položky, které se mají platit (např. za které hráče se platí registrace a za které týmy startovné)

 


3) Platba převodem na účet. Je třeba provést převod na účet s využitím vytvořeného variabilnímu symbolu. Každé ráno se automaticky kontroluje svazový účet. Pokud bude odpovídat částka a variabilním symbol údajům v IS, tak dojde k automatickému spárování a v IS se na daném místě objeví, že byl úkon zaplacen. Pokud by k tomu nedošlo po adekvátní době, je třeba kontaktovat sekretáře.